HONDA ТУРБОТА

28 Жов 2019

HONDA ТУРБОТА

В рамках програми підтримки власників автомобілів Honda власники карток Honda Care / Хонда Турбота або Підтримка в дорозі мають доступ до наступних послуг:

ІНФОРМАЦІЙНІ ПОСЛУГИ *

Надання контактної інформації:

  • станцій технічного обслуговування;
  • дилерських центрів;
  • автозаправних станцій;
  • служб аварійного евакуатора;
  • аварійного комісара;
  • таксі;
  • готелів;
  • державної автомобільної інспекції;
  • медичних установ;
  • страхових компаній та ін ..

Консультації в разі виходу автомобіля з ладу:

  • технічна консультація щодо особливостей експлуатації ТЗ, порядку і термінів проходження ТО;
  • передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS, email);
  • пошук необхідної інформації в мережі Internet.

Консультації при ДТП:

  • порядок дій на місці ДТП;
  • телефонна безкоштовна усна консультація юриста;
  • загальний порядок звернень до страхової компанії;
  • порядок оформлення документів;
  • інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;
  • телефонні консультації лікаря.

Організаційні ПОСЛУГИ:

Виклик служби технічної допомоги, яка здійснює:

  • заміну колеса;
  • доставку палива;
  • аварійний запуск двигуна;
  • аварійне відмикання дверей;
  • відігрівання замків дверей та багажника;
  • буксирування з проїздної частини;
  • аварійну евакуацію автомобіля.

У разі виходу автомобіля з ладу під час подорожі:

  • пошук і бронювання номера в готелі;
  • виклик таксі;
  • бронювання залізничних, автобусних та авіаквитків;
  • організація тимчасової заміни несправного автомобіля.

У разі ДТП:

  • виклик дорожної поліції;
  • виклик служби порятунку;
  • виклик евакуатора;
  • виклик аварійного комісара;
  • виклик швидкої медичної допомоги;
  • організація стаціонарного лікування;
  • виклик і залучення інших організацій за проханням Клієнта.

ЕВАКУАЦІЯ У РАЗІ ДТП АБО ВИХОДУ АВТОМОБІЛЯ З ЛАДУ

Послуги та умови їх надання **:

1. Автомобіль буде евакуйований з місця ДТП або його виходу з ладу до найближчої СТО дилерської мережі Honda.

2. За бажанням Клієнта автомобіль може бути евакуйований на іншу СТО дилерської мережі Honda, але в такому випадку йому доведеться самостійно заплатити за транспортування автомобіля на додаткову відстань.

3. Якщо Клієнт бажає евакуювати автомобіль до неавторизованої СТО, або якщо поломка автомобіля або ДТП сталося внаслідок участі в спортивних змаганнях, то в такому випадку Клієнт самостійно оплачує вартість послуг евакуації.

– Без урахування лімітів

ТЕХНІЧНА ДОПОМОГА

Послуги та умови їх надання **:

Заміна колеса

Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка замінить пошкоджене колесо на запасне, надане Клієнтом; в послуги не включені придбання нових покришок або колісних дисків, їх заміна або ремонт – для цього Клієнт повинен самостійно звернутися до найближчого центру технічного обслуговування або шиномонтажу.

Аварійний запуск двигуна

Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе запустити двигун від зовнішньої акумуляторної батареї; в послуги не включені придбання нової акумуляторної батареї, її заміна або ремонт. Якщо після виклику служби технічної допомоги і вдалого запуску двигуна Клієнт не звернувся в СТО дилерської мережі Honda для ліквідації причин несправності автомобіля, і подібна ситуація повториться протягом 1 місяця, Клієнту може бути відмовлено в оплаті послуг повторного виклику служби технічної допомоги або евакуації.

Доставка палива

Клієнту буде організовано доставку палива на місце зупинки автомобіля; Клієнт повинен самостійно замовити і оплатити вартість палива, а також вказати, в якій кількості воно повинно бути доставлено.

Аварійне відмикання дверей

Послуга буде надана в разі замерзання води в отворах замків, виходу з ладу механізму замка або коли ключі від автомобіля виявилися всередині салону транспортного засобу. В ході надання зазначеної послуги служба гарантує збереження майна Клієнта всередині салону автомобіля.

Доставка запасного комплекту ключів

Послуга буде надана в разі втрати / пошкодження Клієнтом основного комплекту ключів. При цьому Клієнт відповідальний за організацію передачі запасного комплекту ключів з місця їх зберігання співробітникам служби Honda Assistance для їх передачі Клієнту.

– Без урахування лімітів

БРОНЮВАННЯ І ОПЛАТА ГОТЕЛЮ І КВИТКІВ

Послуги та умови їх надання **:

1. Послуга бронювання та оплати проживання в готелі буде надана Клієнту та пасажирам, якщо пошкодження автомобіля, яке унеможливлює його подальшу експлуатацію, сталося далеко від місця проживання Клієнта або протягом періоду, коли СТО дилерської мережі Honda не працюють, або якщо Клієнт змушений чекати завершення ремонту автомобіля до наступного робочого дня СТО дилерської мережі Honda. Клієнту та пасажирам буде заброньовано проживання і оплачена або відшкодована вартість перебування в одно-, дво-, тримісних номерах категорії «люкс» або «напівлюкс».

2. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту та пасажирам, якщо пошкодження автомобіля, яке унеможливлює його подальшу експлуатацію, сталося далеко від місця проживання Клієнта, автомобіль потрібно евакуювати до найближчої СТО дилерської мережі Honda, а його ремонт вимагає знаходження автомобіля на СТО не менше двох діб. В такому випадку Клієнту та пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних або залізничних) до місця запланованої поїздки або проживання і вартість квитка для водія для повернення на СТО і отримання відремонтованого автомобіля.

– Ліміт обслуговування 2000 грн / рік

ВИКЛИК ШВИДКОЇ ДОПОМОГИ

Послуги та умови їх надання **:

Клієнту буде організовано виїзд недержавної служби медичної допомоги, якщо в результаті ДТП водій і / або пасажири автомобіля були травмовані, і вони потребують невідкладної медичної допомоги.

– Ліміт обслуговування 2000 грн / рік

Звертаючись в диспетчерський центр, повідомте, будь ласка, Ваше прізвище, ім’я, по батькові, номер сервісної карти і причину звернення. Сервісна карта обов’язково повинна знаходитися у власника, її заборонено передавати третім особам. Сервісна карта закріплена за автомобілем, і в разі перепродажу або передачі права власності на автомобіль будь-яким іншим чином картка повинна бути передана наступному власникові.

ЦІЛОДОБОВИЙ ДОСТУП

У ДИСПЕТЧЕРСЬКИЙ ЦЕНТР

0 (800) 30 71 71 ***

0 (44) 390 71 71 ****

* Територія обслуговування – Україна, період обслуговування – 3 роки після придбання автомобіля.

** За детальною інформацією звертайтеся, будь ласка, до операторів диспетчерського центру.

*** Дзвінки зі стаціонарних телефонів на території України – безкоштовні.

**** Вартість зв’язку для абонентів на даний номер регулюється операторами зв’язку, послугами яких користуються абоненти.